شنبه , 6 مرداد 1403

استخدام آموزش و پرورش 1401

استخدامی آموزش و پرورش

فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص توزیع کارت آزمون استخدام آموزش و پرورش 1401، خبر داد.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1401 ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در تاریخ 13 اردیبهشت ماه خبر داد.

وی گفت:داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از 13 اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

 

نحوه پرینت کارت آزمون:

داوطلبان با درج اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی خود، از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

 

زمان برگزاری آزمون:

وی خاطرنشان کرد:آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از 500 هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد:اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است و لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

امتیاز به این مطلب

User Rating: Be the first one !

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

حذف کارت بانکی

حذف کارت بانکی

فوری؛ حذف کارت بانکی شش بانک رقم خواهد خورد در حال حاضر، ۶ بانک کشاورزی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =