شنبه , 1 اردیبهشت 1403

استخدام آموزش و پرورش 1401

استخدامی آموزش و پرورش

فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص توزیع کارت آزمون استخدام آموزش و پرورش 1401، خبر داد.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1401 ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در تاریخ 13 اردیبهشت ماه خبر داد.

وی گفت:داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از 13 اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

 

نحوه پرینت کارت آزمون:

داوطلبان با درج اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی خود، از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

 

زمان برگزاری آزمون:

وی خاطرنشان کرد:آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از 500 هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد:اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است و لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

امتیاز به این مطلب

User Rating: Be the first one !

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا + جدول معاون اول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 20 =