پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

وزیر کار عبدالملکی استعفا داد

امروز وزیر کار عبدالملکی استعفا داد. حجت الله عبدالملکی در توئیتر خود نوشت: برای افزایش هماهنگی در دولت استعفا می‌دهم.

 

متن استعفانامه وزیر کار به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حضرت آیت‌الله رئیسی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات و آرزوی توفیق و عافیت؛

ضمن تشکر از حسن نظر جنابعالی به اینجانب جهت تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی، به‌منظور افزایش هماهنگی در دولت استعفای خود را از این سمت اعلام می‌نمایم.

اینجانب در طول حدود ۳۰۰ روز فعالیت در این وزارتخانه، همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم عزیز کشور به‌کار بستم و از همراهی صمیمانه همکاران این وزارتخانه در این مدت تشکر می‌کنم.

خود را سرباز کوچک نظام اسلامی و دولت مردمی میدانم و تا پای جان در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع آن و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش خواهم کرد و از هیچگونه خدمتی در این عرصه فروگذار نخواهم کرد ان‌شاءالله.

با احترام
حجت الله عبدالملکی

 

احتمالاً آقای زاهدی وفا به عنوان سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی معرفی خواهد شد. زاهدی وفا معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور می باشد.

 

گفتنی است حجت عبدالملکی متولد ۱۳۶۰ شهر ری و جوان ترین وزیر کابینه سید ابراهیم رئیسی است. وی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق و معاون سابق اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی است.

 

مسئولیت های قبلی عبدالملکی:

عبدالملکی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی بوده و عضویت در هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به فاصله سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱، دبیر شورای اقتصاد سازمان صدا و سیما، دبیر اندیشکده آمایش بنیادین- مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، معاون رئیس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، عضویت در شورای فقهی صنعت بیمه مرکزی و داوری در مسابقه میدان را در کارنامه خود دارد.

 

امتیاز به این مطلب

User Rating: Be the first one !

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا + جدول معاون اول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =