شنبه , 8 اردیبهشت 1403

واریز سود سهام عدالت

واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: واریز سود سهام عدالت مرحله دوم تا ۲۵ اسفند به حساب سهامداران واریز می شود.

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه نرخ رشد اقتصادی از ۶ درصد عبور کرد، مطرح کرد: تورم بهمن ماه مرکز آمار ایران نشان می دهد تورم نقطه به نقطه کشور در پایان بهمن با ۲.۷ درصد کاهش به ۳۵.۸ درصد رسیده است.

سید احسان خاندوزی با اشاره به تلاش‌های دولت در سال‌ 1401 برای پرداخت به موقع سود سهام عدالت، گفت: همواره تلاش کردیم که سود سهام عدالت را زودتر از دولت‌های قبل پرداخت کنیم و انشالله مرحله دوم سود سهام عدالت تا 25 اسفندماه پرداخت می‌شود.

مرحله اول سود سهام عدالت در هفته پایانی آذرماه 1402 به حساب سهامداران واریز شد. افرادی که سهام 532 هزار تومانی دارند سود 736 هزار تومانی در این مرحله دریافت کردند. برای افراد دارای سهام یک میلیون تومانی نیز در این مرحله 1 میلیون و 385 هزار تومان سود واریز شد.

وزیر اقتصاد همچنین در پاسخ به سوالی درباره الزام مشاغل به استفاده از دستگاه کارتخوان گفت: ۴۸۰۰ دستگاه اتوبوسی که قرار است به شهرداری‌ها داده شود مجهز به پرداخت کرایه الکترونیکی می‌شوند.

مساله دوم استفاده از ظرفیت مالیات ستانی برای کمک به شهرداری هاست که از ابتدای سال تا امروز نزدیک به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیات بر ارزش افزوده وصول شده است که به شهرداری‌ها داده شده و ۲۸ همت سهم شهرداری تهران بوده است.

این بخش از کمک‌های نظام مالیاتی برای توسعه شهری سهم به سزایی دارد که به توسعه ناوگان عمومی کمک می‌کند.

امتیاز به این مطلب

0%

User Rating: Be the first one !

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

مردم فعلا طلا نخرند

مردم فعلا طلا نخرند

مردم فعلا طلا نخرند ، رییس اتحادیه طلا ضمن بیان اینکه قیمت ها در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =