سه شنبه , 29 اسفند 1402

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد. انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و در نهایت مهدی تاج با کسب 51 رای موفق شد ریاست این فدراسیون را به دست آورد.

انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۰ امروز (سه‌شنبه) در مرکز همایش‌های صدا و سیما آغاز شد.

مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال بودند. پس از اخذ آرا در نهایت مهدی تاج با کسب ۵۱ رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد تا در کمی بیش از ۲ سال آینده ریاست این فدراسیون را به دست بگیرد.

 آرای اخذ شده نامزدهای فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

۱. مهدی تاج: ۵۱ رای

۲. میرشاد ماجدی: ۲۵ رای

۳. عزیزالله محمدی: ۴ رای

 

عزیزمحمدی: می‌دانستم تاج رئیس می‌شود. اعضای مجمع مسئولیت انتخاب‌شان را بپذیرند. از هیچکس ناراحت نیستم. من آن چیزی را که باید می‌گفتم را گفتم. لابی بود ولی انتخابات سالم بود. راجع‌به لغو انتخابات صحبتی ندارم.

اکنون با توجه به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، نوبت به رای‌گیری در خصوص نواب رئیس او، مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده رسید.

مهدی تاج در اولین نطق خودش پس از پیروزی در انتخابات از اعضای مجمع خواست تا نسبت به نواب رئیس او هم توجه داشته باشند تا بتواند به همراه تیم همراهش در فدراسیون مستقر شود.

امتیاز به این مطلب

User Rating: Be the first one !

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

لاستیک دولتی

لاستیک دولتی

توزیع ۴ حلقه لاستیک دولتی با کارت ملی آغاز شد! | لاستیک دولتی رایگان هم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =