جمعه , 10 فروردین 1403

سامانه رسیدگی به درخواست یارانه

سازمان هدفمندی یارانه ها

اعلام سامانه رسیدگی به درخواست یارانه

همزمان با پایان سخنان رئیس‌جمهور درباره توزیع عادلانه یارانه‌ها، واریز مبلغ کمک معیشتی به حساب مردم آغاز شد. واریز یارانه جدید با پرداخت به سه دهک کم‌درآمد شروع شد.

مصطفی قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در این باره گفت: همزمان با دقایق پایانی سخنان رئیس جمهوری درباره توزیع عادلانه یارانه‌ها، مبلغ کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوارها از طریق شبکه بانکی آغاز شده و تا ساعتی دیگر ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: برای تمام ۹ دهک جامعه، امشب از طریق شبکه بانکی این کمک معیشتی واریز می‌شود و تا ساعتی دیگر ادامه خواهد داشت.

قمری وفا تصریح کرد: از آنجا که میزان تراکنش ها زیاد است احتمالا این مبلغ تا نیمه‌ شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گفته رئیس‌جمهور مبلغ این یارانه برای اقشار کم‌درآمد ۴۰۰ هزار تومان و اقشار متوسط ۳۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد جمعیت کشور یارانه ۴۰۰ هزار تومان، ۶۰ درصد دیگر یارانه ۳۰۰ هزارتومانی دریافت می‌کنند و نزدیک به ۱۰ درصد جزو طبقات برخوردار هستند و بی‌نیاز از حمایت دولت شناسایی شدند که در صف یارانه بگیران نیستد.

 

سامانه رسیدگی به درخواست یارانه

وزارت کار و رفاه اجتماعی سامانه رسیدگی به درخواست یارانه را به منظور رفع ابهامات و پیگیری اعتراضات در خصوص یارانه‌ها وزارت کار اعلام کرد.

هم وطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند می توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض نمایند.

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

سهام عدالت

سهام عدالت

واریز ۹۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت دوم در ۲۵ اسفند، هر مشمول دریافت سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 8 =