دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403

ردمی نوت ۱۳ توربو

ردمی نوت ۱۳ توربو

شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۳ توربو را با دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی و چیپست اسنپ دراگون ۸ s Gen ۳ رسما معرفی کرد.

غول چینی دنیای موبایل، بار دیگر با معرفی ردمی نوت ۱۳ توربو، هیجان را به دنیای گوشی‌های هوشمند آورده است. این گوشی که به صورت جهانی با نام پوکو F۶ شناخته خواهد شد، ترکیبی بی نظیر از قدرت، سرعت و نوآوری را به کاربران ارائه می‌دهد.

قلب تپنده این هیولا، چیپست قدرتمند اسنپ دراگون ۸s Gen ۳ است که نویدبخش عملکردی سریع و بی نقص در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین خواهد بود. نمایشگر تخت این گوشی با رزولوشن ۱.۵K و کیفیت تصویر فوق العاده، تجربه بصری بی نظیری را برای کاربران رقم خواهد زد.

اما شاید بارزترین ویژگی ردمی نوت ۱۳ توربو، قابلیت شارژ فوق العاده سریع ۹۰ وات آن باشد. با این قابلیت، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی در مدت زمان کوتاهی به طور کامل شارژ شده و دیگر نگرانی بابت اتمام شارژ در طول روز نخواهید داشت.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی با سنسور Sony IMX۸۸۲، عکس‌هایی با کیفیت و وضوح فوق العاده ثبت خواهد کرد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز برای گرفتن عکس‌های سلفی باکیفیت و زیبا در نظر گرفته شده است.

ردمی نوت ۱۳ توربو /پوکو F۶ در دو نسخه با حافظه‌های مختلف عرضه خواهد شد تا کاربران با توجه به نیاز خود، نسخه مناسب را انتخاب کنند. قیمت این گوشی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که قیمتی رقابتی داشته باشد و به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار شناخته شود.

انتظار می‌رود که ردمی نوت ۱۳ توربو /پوکو F۶ در ماه فروردین یا اردیبهشت سال جاری به طور رسمی رونمایی و به بازار عرضه شود. علاقه‌مندان به این گوشی می‌توانند از طریق وب سایت رسمی شیائومی و یا فروشگاه‌های مجاز اقدام به پیش خرید آن کنند.

شیائومی ردمی نوت ۱۳ توربو

در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های که ردمی نوت ۱۳ توربو /پوکو F۶ اشاره می‌کنیم:

  • نمایشگر تخت با رزولوشن 1.5K
  • چیپست قدرتمند اسنپ دراگون 8s Gen 3
  • قابلیت شارژ فوق العاده سریع 90 وات
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
  • دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX882
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
  • عرضه در دو نسخه با حافظه های مختلف
  • قیمت رقابتی

بدون شک که ردمی نوت ۱۳ توربو /پوکو F۶ یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۴ خواهد بود. این گوشی با مشخصات فنی قدرتمند، طراحی زیبا و قیمت مناسب، می‌تواند به عنوان یک رقیب جدی برای سایر گوشی‌های موجود در بازار شناخته شود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، کمپانی شیائومی، غول چینی دنیای گوشی‌های هوشمند، در حال آماده سازی برای عرضه اسمارتفون ردمی نوت ۱۳ توربو است. این منبع همچنین فاش کرد که این گوشی به صورت جهانی با نام پوکو F۶ به فروش خواهد رسید. این اسمارتفون با نمایشگر تخت و به احتمال زیاد با چیپست قدرتمند اسنپ دراگون  ۸s Gen ۳ عرضه خواهد شد.

گوشی ردمی نوت ۱۳ توربو

روز گذشته، منبع دیگری مشخصات بیشتری را فاش کرد که از مهمترین آنها می توان به قابلیت شارژ فوق العاده سریع 90 وات اشاره کرد. این توان شارژ نسبت به نسل قبلی جهش قابل توجهی داشته و در خانواده گوشی های ردمی نوت و پوکو منحصر به فرد است.

طبق این افشاگری ها، نمایشگر این گوشی باید دارای رزولوشن ۱.۵K (بین ۱۰۸۰p و ۱۴۴۰p) باشد و ظاهرا کمپانی شیائومی پنل آن را از دو تامین کننده مختلف تهیه کرده است. گفته می‌شود دوربین اصلی در پشت دستگاه ۵۰ مگاپیکسل با سنسور Sony IMX۸۸۲ و دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسل باشد.

علاوه بر این، این گوشی همانطور که گفته شد دارای باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ ۹۰ وات خواهد بود. دیدن چنین ترکیبی در گوشی‌های میان رده شیائومی تا به حال مرسوم نبوده است.

درباره‌ی احمد درفشی

همچنین ببینید

همراه بانک اقتصاد نوین

همراه نوین (موبایل بانک اقتصاد نوین)

اپلیکیشن همراه نوین (موبایل بانک اقتصاد نوین) با هدف دسترسی مشتریان ارجمند به خدمات مالی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =