جمعه , 10 فروردین 1403

دستکش ضد سرمازدگی

دستکش ضد سرماخوردگی

خبرگزاری صدا وسیما، فاطمه فخریان در حاشیه نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران با بیان اینکه در بخش صنایع خلاق نمایشگاه رویداد عصر امید با طرح محصولی به نام دستکش ضدسرمازدگی حضور دارم، افزود: این دستکش ضدسرمازدگی هیچ گونه مشابه خارجی و ایرانی ندارد.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اظهار کرد: این دستکش با استفاده از ظرفیت بدن انسان و حذف عامل مضر که باعث سرمازدگی می‌شود، گرم شدن دست را به دنبال دارد و مانع سرمازدگی بافت انگشتان دست‌ها می‌شود و تکنولوژی به کار رفته در این دستکش کاملاً جدید است.

فخریان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی با بیش از ۱۵۰ غرفه فعال در نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید از ۸ تا ۱۲ خرداد در مصلای تهران حضور دارد.

رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» برای معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاورد‌ها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد کسب و کار‌های نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای اشتغال‌آفرینی دانشجویان در چهلمین سالگرد راه‌اندازی این دانشگاه با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق برنامه‌ریزی شده است.

رویداد ملی گام دوم (رویداد عصر امید) از هشتم تا فردا ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار و بخشی از فعالیت ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و … عرضه می‌شود.

 

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

سهام عدالت

سهام عدالت

واریز ۹۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت دوم در ۲۵ اسفند، هر مشمول دریافت سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =