دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403

حقوق و مزایا سال 1403

اکسل حقوق و مزایا سال 1403 کارمندان رسمی، پیمانی و قرارداد انجام کار معین (مشخص)

حقوق و مزایا سال 1403

اکسل تعیین میزان افزایش حقوق و مزایای سال 1403 کارکنان دولت در سال جاری بر اساس احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و سوابق مصوبات سال‌های قبلی، منتشر شد.

این فایل در خصوص کلیه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، اعضای غیرهیئت علمی و کارکنان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل بهره‌برداری است.

اکسل حقوق و مزایا سال 1403

دانلود اکسل حقوق و مزایا سال 1403  

 با وارد کردن اطلاعات حقوقی خود در فایل اکسل می توانید حکم کارگزینی سال 1403 را کامل مشاهده نمایید.

 

بر اساس اعلام شورای کار، حداقل دستمزد روزانه 1403 برابر با 2,123,313 ریال است. به این ترتیب حداقل حقوق ماهانه قانون کار در سال 1403 برابر با 63,699,408 ریال است. البته پایه سنوات ماهیانه، حق اولاد، حق مسکن و بن کارگری سال 1403 نیز افزایش پیدا کرده است. تمامی این موارد در فیش حقوقی کارمندان قابل مشاهده است.

نکته: مطابق تبصره بند ۸ بخشنامه مزد ۱۴۰۳: سقف پرداختی به کارگران مشمول قانون کار شاغل در مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت‌های غیردولتی وابسته به صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی با رعایت قوانین و مقررات عمومی کشور حداکثر (۷) برابر حداقل مزد ماهانه است.

امتیاز به این مطلب

User Rating: 5 ( 1 votes)

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

مردم فعلا طلا نخرند

مردم فعلا طلا نخرند

مردم فعلا طلا نخرند ، رییس اتحادیه طلا ضمن بیان اینکه قیمت ها در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =