پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

تعرفه خدمات پستی دو برابر شد

پست

تعرفه خدمات پستی دو برابر شد

وزارت ارتباطات پس از گران کردن اینترنت،  این بار تعرفه خدمات پستی دو برابر شد. هنوز وزارت ارتباطات و سازمان پست اطلاع رسانی دقیقی درباره میزان تعرفه‌ها انجام نداده است.

 

به نقل از خبرآزاد چندی پیش هم مدیرعامل شرکت پست اعلام کرده بود که طبق مصوبه سال گذشته رگولاتوری، به آن‌ها اجازه افزایش تعرفه خدمات پستی به صورت میانگین تا ۶۷ درصد در سال ۱۴۰۱ داده شده است.

 

هنوز وزارت ارتباطات و سازمان پست اطلاع رسانی دقیقی درباره میزان تعرفه خدمات پستی انجام نداده است.

 

افزایش تعرفه ها در سال 1401

سال گذشته عیسی زارع پور افزایش قیمت خدمات پستی در سال ۱۴۰۱ را حتمی دانسته بود. چندی پیش هم مدیرعامل شرکت پست اعلام کرده بود که طبق مصوبه سال گذشته رگولاتوری، به آن‌ها اجازه افزایش تعرفه خدمات پستی به صورت میانگین تا ۶۷ درصد در سال ۱۴۰۱ داده شده است.

یکی از کتابفروشی‌های پایتخت امروز گزارش داده است که دفتر پستی انقلاب روز گذشته به آن‌ها اطلاع داده که از روز ۴ خرداد تعرفه‌های پست «بعضا ۱۰۰ درصد» افزایش یافته است.

 

تعطیلی کسب و کارها

تعطیلی برخی کسب و کار‌های خانگی و مقرون به صرفه نبودن برخی خرید‌های اینترنتی و کاهش اشتغال، پیامد این تصمیم وزارت ارتباطات خواهد بود.

وزارت ارتباطات متولی اصلی توسعه اقتصاد دیجیتال محسوب می‌شود، اما چنین اقدامی در شرایط اقتصادی کنونی گامی در جهت نابودی این فعالیت خواهد بود.

 

امتیاز به این مطلب

User Rating: 5 ( 1 votes)

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا + جدول معاون اول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =