پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

احیا برجام صبح شنبه

احیا برجام صبح شنبه

مرتضوی خبرنگار روزنامه فارین احیا برجام صبح شنبه

مرتضوی خبرنگار روزنامه فارین پالیسی احتمال حصول توافق در هفته آینده‌ را تایید کرد و‌ در توییتر خودنوشت: ایران پس از نشست شورای عالی امنیت ملی در عالی‌ترین سطح، پاسخ کتبی به پیشنهاد هسته‌ای اتحادیه اروپا را ارسال کرد.

توپ در حال حاضر در زمین ایالات متحده است…

من از منابعی در وین می شنوم که توافق هسته ای در دسترس است و برخی فکر می کنند حتی ممکن است در اوایل این هفته امضاشود و شاید احیا برجام صبح شنبه صورت گیرد

احیا برجام صبح شنبه

برجام وعده های انتخاباتی بایدن

اطهر اینانلو سردبیر گروه اروپا و آمریکای ایرنا گفت: ازجمله وعده‌های انتخاباتی بایدن،موضوع حل بحران برجام بود. خود بایدن انتقادات تندی نسبت به خروج عجولانه و غیرقانونی ترامپ از این توافق بین‌المللی داشت و معتقد بود که این اقدام،تهدید علیه امنیت جهانی را به دنبال خواهد داشت.

کارشناسان معتقدند که دولت بایدن راهبرد و استراتژی مناسب در مواجهه با چالش‌های بین‌المللی چون برجام را ندارد. آمریکا بارها ابراز تمایل رسانه‌ای خود برای حل ماجرای برجام را اعلام کرده است، در واقعیت اما ما شاهد اعمال فشارهای حداکثری به ایران بودیم.
آمریکا با وجود ادعای حل بحران برجام،تابحال از خود حسن نیت و عزم سیاسی جدی،نشان نداده است.

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا

ابلاغ حقوق 1403 کارمندان دولت، اساتید، قضات، بازنشستگان و والدین شهدا + جدول معاون اول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =