شنبه , 6 مرداد 1403

فروش فوری سایپا

جزئیات و فروش فوری سایپا که شامل ۲ خودروی سایپا بدون قرعه کشی می باشد

شرایط پیش فروش فوری سایپا از ۲ خودروی سایپا بدون قرعه کشی از محصولات سواری شرکت‌های سایپا ، پارس خودرو ویژه متقاضیان عادی ، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد.

این پیش فروش شامل ۲ محصول می شود و در قالب ۳ طرح عادی، خودروهای فرسوده و مادران است.

گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات خود به بازار، پیش فروش خودروهای سواری اطلس G و سهند S که زمان تحویل آن دی الی اسفندماه سال جاری است ‌را از امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۲۶) از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com شروع کرد.

متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ تا تکمیل ظرفیت میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

متقاضیان جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام شرایط فروش گروه خودروسازی سایپا، می بایست قبل از زمان شروع ثبت نام به سایت فروش اینترنتی به نشانی فوق مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

گفتنی است،‌ ثبت‌نام متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت.

فروش ۲ خودروی سایپا بدون قرعه کشی

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

نحوه دریافت شناسه الکترونیکی برای پروانه کسب

شناسه الکترونیکی برای پروانه کسب

نحوه دریافت شناسه الکترونیکی برای پروانه کسب رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =