جمعه , 10 فروردین 1403

تصاویر هوایی از محل حادثه خروج قطار از ریل

خروج قطار از ریل

اولین تصاویر هوایی از محل حادثه خروج قطار از ریل ، که به سمت یزد در حال حرکت بوده است منتشر شد. ساعاتی قبل، قطار مسافری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد.

در این اطلاعیه آمده: ۳ واگن از قطار مسافربری مشهد- یزد در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

در این سانحه، چند نفر مصدوم شدند و اعضای کمیسیون سوانح راه آهن با حضور در محل سانحه خروج قطار مسافری، در حال بررسی علت دقیق سانحه هستند.

خبرهایی درباره تعداد مصدومان یا فوتی منتشر شده است که روابط عمومی راه آهن، پس از بررسی‌های لازم و دریافت اطلاعات دقیق، آمار درست را در خبرهای بعدی اعلام خواهد کرد.

همچنین دقایقی پیش راه آهن در اطلاعیه شماره۳ از حضور قطار مسافری فوق العاده در محل سانحه برای انتقال مسافران به طبس خبر داد.

عامل سانحه امروز قطار مشهد – يزد با ١٧ كشته و ٣٥ مجروح 

عامل حادثه قطار

 

تصاویر هوایی از محل حادثه خروج قطار از ریل

عضو مجمع خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: علل وقوع این حادثه از ابعاد مختلف همچنان در دست بررسی است و تیم‌های متخصص نیز در حال اعزام به این منطقه هستند.
خروج قطار مسافربری طبس – یزد از ریل تاکنون منجر به مصدومیت ۵۰ تن و مرگ ۱۷ تن دیگر شده است. گفته می‌شود که ۱۶ تن از مصدومان نیز دارای آسیب‌دیدگی شدید هستند.

امتیاز به این مطلب

User Rating: Be the first one !

درباره‌ی دیده ها

ما در تیم تولید محتوای وب سایت دیده ها در تلاش هستیم تا بهترین، جدیدترین و مهمترین مطالب روزمره زندگی را برای شما عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید

همچنین ببینید

سهام عدالت

سهام عدالت

واریز ۹۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت دوم در ۲۵ اسفند، هر مشمول دریافت سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =